خبر فوری

افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس در گلزار شهدای گمنام بندرلنگه

به گزارش هرمزبان، سید حسین فاطمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه از برگزاری نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در محل شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه از تاریخ 31شهریورماه تا 7مهرماه برپا می‌باشد و دوازده غرفه از دستاوردهای نیروهای مسلح و بسیج این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه با تشکر از همکاری شهرداری بندرلنگه در برپایی این نمایشگاه، اضافه کرد: این غرفه‌ها شامل تولیدات اقتصاد مقاومتی با همکاری بسیج سازندگی و هنرمندان، بسیج اصناف و خواهران و همچنین ادوات و تجهیزات گردان امام حسین(ع)، منطقه پنجم دریایی سپاه، دستاوردهای نیروی انتظامی و مرزبانی به نمایش گذاشته شده است.

فاطمی تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل برگزاری این نمایشگاه از قبیل شب شعر و خاطره دفاع مقدس یادواره شهداء و نمایش فیلم با همکاری پایگاه مقاومت امام خمینی(ره) نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان یادآور شد: امروز اگر ما عزت و اقتدار در جامعه داریم به برکت خون شهدای عزیزمان می‌باشد و باید همیشه و در همه حال باید قدردان آن‌ها باشیم و 8 سال دفاع مقدس با همکاری همه نیروهای نظامی و مردمی کشور به پیروزی رسید و در دنیا نیز جاودانه تاریخ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید