خبر فوری

احمد پویافر: از قدرت تاثیر بانوان باید در برنامه ریزی ها استفاده کرد

هرمزبان:فرماندار بندرعباس گفت: زنان در همه عرصه ها و به ویژه هویت اجتماعی و ملی تاثیر عمیقی دارند که از این قدرت اثرگذاری باید برای در برنامه ریزی ها بهره برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،احمدپویافر یکشنبه در نشست کارگروه بانوان و خانواده افزود: بانوان در کاهش آسیب های اجتماعی، اشتغال، تحکیم مباحث دینی و جلوگیری از طلاق می توانند نقش های مهم و بلند مدتی برجای گذارند.

وی، نقش بانوان در توسعه پایدار و تحقق عدالت اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: بدون توجه به بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند به توسعه پایدار نخواهیم رسید.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: بانوان ایران اسلامی در عمر پر برکت 36 ساله عمرانقلاب اسلامی، نقش مهم خود را ایفا کرده و در همه عرصه ها همچون دفاع مقدس و بعد از آن حضور تاثیرگذاری داشته و امروز به عنوان الگوی نمونه در دنیا مطرح هستند.

پویافر یادآور شد: یکی از مهمترین وظایف کارگروه زن و خانواده شناسایی مسایل و مشکل های زنان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و باید برای حل مشکلات و توانمندسازی بانوان تلاش بیشتری شود.

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید