خبر فوری

۲۷ طرح عمرانی و فرهنگی در پارسیان افتتاح می‌شود

هرمزبان:فرماندار پارسیان، تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری هفته دولت در این شهرستان را ۲۷ طرح و ارزش ریالی آن‌ها را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان گفت: به مناسبت هفته دولت 27 طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان پارسیان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: هفته دولت هفته نمایش همدلی و همزبانی مردم با دولتمردان تدبیر و امید است و امیدواریم با طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شود بخشی از توسعه شهرستان را رقم بزنیم.

فرماندار پارسیان خاطر نشان کرد: شهرستان پارسیان در مسیر توسعه قرار دارد و طرح‌هایی که در این هفته افتتاح می‌شود بخشی از زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی شهرستان را شامل می‌شود.

رادمهر در ادامه گفت: طرح توسعه و ساماندهی بندر صیادی جوادالائمه (ع) به عنوان یکی از بنادر فعال در شهرستان از سری طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود و مردم شهرستان می‌دانند که توسعه این بندر می‌تواند نقش مهمی در صنعت تجاری و صیادی شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به خشکسالی‌ها و لزوم نوسازی شبکه توزیع و انتقال آب، اضافه کرد: بخش فرسوده شبکه توزیع آب شهرستان که نیاز به مرمت و اصلاح داشت در دستور کار قرار گرفت و در این هفته شش کیلومتر از خط توزیع که اصلاح و بازسازی شده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار پارسیان در پایان افزود: از دیگر طرح‌های مهم قابل افتتاح در هفته دولت زیر سازی و آسفالت معابر شهر دشتی، تکمیل دبستان 10 کلاسه شهید شیرودی شهر کوشکنار، و ساختمان دهیاری روستای چهواز می‌باشد که تقدیم مردم شهرستان پارسیان خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید