خبر فوری

جاسم جادری: 663 پروژه هم زمان با هفته دولت در هرمزگان افتتاح می شود

هرمزبان:استاندارهرمزگان گفت: همزمان با دومین سالگرد روی کار آمدن دولت تدبیر وامید وبه مناسبت هفته دولت 663 پروژه مختلف درسطح این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری پنجشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه های همگانی اظهار کرد: برای اجرای این تعداد پروژه هفت هزارو 940 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی اضافه کرد: پروژه های آماده افتتاح امسال در مقایسه با هفته دولت در سال گذشته 235مورد و نسبت به سال قبل از آن (92) 457 پروژه افزایش نشان می دهد.

استاندارهرمزگان خاطرنشان کرد: این درحالی است که تعداد زیادی از پروژه هایی که جنبه تشریفاتی دارد از برنامه حذف شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت قرار نیست فقط پروژه افتتاح کنیم از تقویت پاسخگویی در برابر انتظارات مردم، تحکیم رابطه دولت و ملت با بهره گیری از پیشنهادات و نقطه نظرات مردم بعنوان بخشی دیگر از برنامه های ستاد برگزاری هفته دولت در هرمزگان نام برد.

جادری در ادامه با اشاره به برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید گفت: در دوره پسا تحریم سیاست راهبردی دولت جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی به همراه فن آوری های جدید و همچنین برگزاری انتخابات سالم و دقیق است.

وی با بیان اینکه باید برویم به سمتی که کشور و اقتصاد را به حرکت در بیاوریم تصریح کرد: زمینه برای حضور همه فعالان اقتصادی فراهم است طوریکه هرمزگان بعنوان دروازه اقتصادی کشور آماده هر گونه همکاری با علاقمندان به سرمایه گذاری است.

استاندار هرمزگان با اشاره به بهبود فضای کشور ابراز داشت: در محیط کسب و کار رتبه ایران با 50پله صعود از 151دردو سال قبل هم اکنون به رتبه 103 رسیده است که طبق آمارهای بین المللی بهبود پیدا کرده است و امیدواریم که تا پایان امسال به زیر 100 نیز برسد.

مجموعه رفتار دولت تدبیر و امید، همراهی افکارعمومی، تعامل سازنده در داخل و خارج و همچنین نزدیکی قوای سه گانه که از هنرهای دولت روحانی به حساب می آید موجب پیشرفت کشور در همه زمینه ها شده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان در ادامه با اشاره به نقش خبرنگاران رسانه های همگانی در زمینه ایجاد آرامش،ریال حفظ انسجام ملی، وحدت و تقویت امور یک جامعه ابراز داشت: یک خبر می تواند موجب جنجال شود یا آرامش را به جامعه برگرداند.

جادری خطاب به خبرنگاران شرکت کننده در این نشست گفت: اعتقاد دارم که امروز شما بیشترین زمینه همکاری و تعامل را در این استان ایجاد کرده اید.

رییس شورای تامین هرمزگان با اعلام اینکه سال حساسی را در پیش داریم ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همکاری رسانه ها بتوانیم درجهت عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص عمل به شعار؛ دولت و ملت همدلی و همزبانی گامهای مهمی برداریم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آماده شنیدن هر گونه انتقاد برای اصلاح امور هستیم از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست آستانه تحمل خود را بالا ببرند و فقط منتظر تعریف و تمجید خبرنگاران نباشند.

وی از استقبال کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در این استان بعنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای مهم گروه مذاکره کننده ایران نام برد و افزود: قوه مجریه این راهبرد را بردوش استانداران گذاشته است.

جادری از سامان دادن تولید و بازار و در مجموع اقتصاد بعنوان مهم ترین ماموریت های دولت نام برد و گفت: اگر اعتماد و امید داشته باشیم سرمایه و فن آوری هم می آید./ایرنا

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید