خبر فوری

جاسم جادری: اتحاد و همدلی مهم‌ترین مؤلفه مردم بندرخمیر است/ رایزنی‌ها برای اتمام پروژه مجتمع بندری خمیر انجام‌ شده است

به گزارش هرمزبان، جاسم جادری شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت جشن عید غدیر خم در جمع مردم و مسؤولان بندرخمیر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه دشمنان از ابتدای انقلاب، ایجاد تفرقه و نفاق بین امت ایران اسلامی بوده است.

وی شهرستان خمیر را مصداق بارز شکست دشمنان در زمینه نفاق عنوان کرد و افزود: به خود می‌بالیم که درایت بزرگان مذهبی این منطقه توانسته است توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

استاندار هرمزگان تلاش‌های دولت را در زمینه ایجاد رفاه و امنیت قابل قدردانی دانست و تصریح کرد: درحالی‌که کشورهای همسایه و منطقه تحت اشغال و یا دچار جنگ هستند، ایران اسلامی با سرافزاری و امنیت روند پیشرفت را طی می‌کند.

وی خودکفایی در زمینه تولیدات داخلی ازجمله گندم، نفت، گاز و محصولات کشاورزی را گام مهم و ارزشمندی برای آینده جوانان و نوجوانان کشور عنوان کرد.

جادری دریا و کارخانه سیمان هرمزگان را تنها جایگاه تأمین اشتغال مردم شهرستان توصیف کرد و بیان داشت: رایزنی‌ها برای اتمام پروژه مجتمع بندری خمیر انجام‌ شده است و به‌دنبال آن هستیم تا با کمترین آسیب به محیط‌‌‌‌ زیست و جنگل حرا خواسته مردم شهرستان را تحقق‌ بخشیم.

وی اتمام مجتمع بندری خمیر را موجب رونق‌بخشی تجارت و ایجاد اشتغال در این شهرستان مرزی خواند.

سپس در ادامه امام‌ جمعه بندرخمیر نیز با ارائه مطالبی عید غدیر را یکی از عوامل وحدت و اتحاد دانست و گفت: برپایی عید غدیر و مناسبت‌های مذهبی در این شهرستان با همیاری برداران اهل سنت و تشیع انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین جهانگیری تلاش مسؤولان استان در زمینه توجه به معیشت مردم خمیر و تأمین اعتبارات عمرانی را ارزشمند عنوان کرد و افزود: قدم‌های مهم و رو به رشدی در زمینه ارتقای شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی شهرستان برداشته شده است که با تداوم آن می‌توانیم دغدغه و مشکلات مردم را کمتر کنیم.

عبدالجلیل قتالی مدیر مدرسه دینی اهل سنت بندرخمیر در ادامه این مراسم توجه به وضعیت جاده بندرخمیر و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راه‌سازی در مسیر تردد کامیون‌های سیمان، تکمیل اسکله خمیر و تقویت برنامه گمرک و تجارت دریایی را ازجمله خواسته‌های مهم مردم این منطقه برشمرد.

به گزارش فارس، بندرخمیر در 75 کیلومتری غرب مرکز استان هرمزگان قرار دارد و این منطقه از دو مذهب شیعه و سنی برخوردار است و تقرب و نزدیکی مردم بندرخمیر در کنار یکدیکر در استان هرمزگان زبان‌زد است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید