خبر فوری

دکتر کمال جوانمرد: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی میناب در آینده ای نزدیک

به گزارش هرمزبان،دکتر کمال جوانمرد از تدفین شهدای گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: با همکاری و هماهنگی‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب و بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در آینده‌ای نزدیک پیکر مطهر شهدا گمنام در این واحد دانشگاهی تدفین و فضای این دانشگاه عطرآگین خواهد شد.

جوانمرد افزود: رشادت‌ها و جان‌فشانی این عزیزان هیچ‌گاه از ذهن و یاد ملت ایران اسلامی نخواهد رفت و باید رشادت‌های این بزرگ‌مردان را به نسل امروزی و جوانان بیشتر انتقال داد و سبک زندگی آن‌ها الگوی سبک زندگی جوانان باشد.

رئیس واحد میناب وجود روحیه ایثار و شهادت در جامعه را سد محکمی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان برشمرد و گفت: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باعث از بین رفتن دسیسه‌ها و ناکام کردن اهداف و افکار پلید استکبار خواهد شد.

وی نقش و رسالت اصلی دانشگاه‌ها را انسان‌سازی دانست و تصریح کرد: «حضور شهدای گمنام در دانشگاه‌ها فرصت ارزشمندی است چراکه انس گرفتن با شهدا، نقش مهم و بسزایی در انسان‌سازی و تربیت متخصصان متعهد دارد.

جوانمرد اضافه کرد: به برکت خون شهدا با درخشش بر قله‌های علم و دانش در جهان اسلام ایستاده‌ایم در تمام زمینه‌های علمی به مرز خودکفایی و استقلال دست پیدا خواهیم کرد و این ستاره‌های پرفروغ سنگ‌های نشانی هستند که جامعه را از راه و صراط مستقیم گمراه نشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید