خبر فوری

جاسم جادری: ترویج فرهنگ رضوی عبادت است

هرمزبان:استاندار هرمزگان با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر برای ترویج ارزش های دینی و اسلامی در جامعه گفت: کار و تلاش برای ترویج فرهنگ رضوی نوعی عبادت محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت اظهار داشت: استانداری هرمزگان از برنامه هایی که در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ رضوی باشد،حمایت ویژه می کند.

وی با بیان اینکه مردم استان هرمزگان همواره عشق و ارادت خود نسبت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به اثبات رسانده اند، افزود:دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ منور رضوی است.

جادری ادامه داد:حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) و همچنین خواهر بزرگوار ایشان کریمه اهل بیت (ع) آموزه های گرانقدری برای بشریت داشته اند که باید از آموزه های آنان در مسیر رشد و تعالی بهره برد.

وی برگزاری جشن های مردمی در سایه سار کریمه و زیر سایه خورشید را حرکتی بسیار خوب و ماندگار در دهه کرامت برشمرد و گفت: حضور خادمین حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) در قالب این جشن ها در میان اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاها فضای معنوی مطلوبی را ایجاد می کند که اشاعه فرهنگ رضوی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به آغاز ساخت زائرسرای مردم هرمزگان در مشهد مقدس، عنوان کرد: با ساخت این زائرسرا ، اقشار مختلف مردم هرمزگان از آن بهره مند می شوند و می توانند به راحتی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفته و در این زائرسرا اسکان پیدا کنند./ایرنا/روابط عمومی استانداری هرمزگان

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید