خبر فوری

سردار عزیزالله ملکی: کشف 241 کیلو هروئین و تریاک در هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در 48 ساعت گذشته و اجرای طرح های مقابله ای، 241 کیلو مواد مخدر از نوع هرویین و تریاک در جاده های استان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار عزیزالله ملکی با اعلام این خبر اظهار داشت: مواد مخدر یاد شده در محدوده شهرستان های رودان، حاجی آباد، بندرعباس، میناب کشف شده است.

وی افزود: از مجموع مواد مخدر کشف شده 10 کیلو و 385 گرم هرویین و بقیه تریاک است.

سردار ملکی تصریح کرد: محموله هرویین توسط ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی فاریاب رودان هنگام کنترل یک دستگاه اتوبوس در بازرسی از کیف یک مسافر زن کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر تریاک نیز در عملیات های مختلف از یک دستگاه پژو 405، با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر، از یک دستگاه موتورسیکلت و پژو 206 کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه در همین راستا پنج متهم نیز دستگیر شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به قاچاق، مراتب را برای پیگیری به پلیس 110 اطلاع دهند./خبرآنلاین

 (لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید