خبر فوری

لزوم حمایت از دانش‌آموزان حاشیه ‌نشین شهر بندرعباس

به گزارش هرمزبان،محمدقویدل در جلسه توجیهی بازرسان مدارس ناحیه یک بندرعباس بیان داشت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار به ویژه مدارس حاشیه شهر را بهتر ببینیم، همچنین در توزیع اعتبار نیز اولویت با هنرستان‌های فاقد تجهیزات است.

قویدل عنوان کرد: همکاران در بازدید از مدارس به نکاتی از جمله آماده بودن فضای مدرسه، نظافت، زیباسازی، نصب پرچم و تابلوی مدرسه توجه کامل داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به رویکرد خود در حمایت از مدارس کم‌ برخوردار و مناطق محروم حاشیه شهر گفت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌برخوردار، مدارس حاشیه شهر را بهتر ببینیم، همچنین در توزیع اعتبار نیز اولویت با هنرستان‌های فاقد تجهیزات است.

قویدل ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای تمامی همکاران اعم از اداری و آموزشی اظهار امیدواری کرد با انجام این ‌گونه برنامه‌ها تمامی مشکلات و نواقص احتمالی مدارس نیز رفع و با آمادگی هرچه تمام‌ تر به استقبال بازگشایی مدارس در آغاز مهرماه برویم.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید