خبر فوری

حجت الاسلام بارانی: دفاع مقدس مظهر عزت،عظمت و شجاعت ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،،حجت الاسلام بارانی در اجتماع هزاران نفری نمازگزاران جمعه در توکهور-هشتبندی با اشاره به سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاههای صبرا و شتیلا توسط رژیم صهیونیستی؛با بیان اینکه این آخرین جنایت رژیم صهیونیستی نبوده و نخواهد بود و همه اینها با چراغ سبز آمریکاست ،گفت:ما شاهد جنایات مختلفی توسط این رژیم بوده ایم اما نمک گندیده ی ماجرا وقتی نمایان می شود که همین رژیم آدم کش ،مدعی حقوق بشردر دنیا می شود و با استفاده از ابزار سازمان های بی خاصیت بین المللی و حقوق بشری علیه کشور ما بیانیه صادر میکند.

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با انتقاد از سازمان های بین المللی به دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم های آدم کشی مثل اسرائیل و عربستان با اشاره به جنایات متعدد آنها افزود: متاسفانه این سازمان ها به دلیل اینکه جیره ی آنها قطع نشود علاوه بر سکوت بلکه گاهی جانبداری هم می کنند.

بارانی افزود: فریاد ملت ها و اظهار تنفر نسبت به مستکبرین عالم به خاطر این اقداماتی است که با کمال وقاحت از آنها سر میزند و بقیه هم سکوت می کنند لذا باید واقعیت صحنه ی پدید آمده در دنیای امروز را بشناسیم تا برخی دلبستگان به سازمان ها و قراردادهایشان به خود بیایند.

حجت الاسلام بارانی حضور مردم و خصوصا نسل جوان در مراسم دعای عرفه و عید قربان را نمونه آشکاری از دلبستگی نسل جوان به ارزش های دینی برشمرد و خطاب به دلسوزانی که اظهار نگرانی میکنند اظهار داشت:بحمدلله جوانان ما دلبسته به آرمانها و ارزش های دینی و انقلابی هستند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه انقلابی در جوانان و لزوم توجه و حمایت همگان از روحیه و کارجهادی گفت: کاش برخی از مدعیان سفره انقلاب کمی از این جوانان یاد بگیرند؛این غارت هایی که برخی سهم خود از سفره ی انقلاب میدانند برچه اساسی است انسان انقلابی خودرا وام دار و مدیون انقلاب میداند نه سهام دار سفره انقلاب.

خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر خم را عید الله الاکبر نامید و بیان داشت:اگر آن روز مردم ؛راه امیرالمومنین را طی می کردند قطعا شرایط امروز جامعه اسلامی این نبود و این تفرقه ها در جهان اسلام مشاهده نمیشد.

امام جمعه توکهور-هشتبندی دفاع مقدس را مظهر عزت؛ عظمت و شجاعت ملت ایران دانست و افزود: آمریکایی ها و غربی ها ،جمهوری اسلامی را کشوری نوپا و بدون نیروی منسجم نظامی دانستند وصدامی که می توانست در چند روز کشور را تصرف کند به برکت غیرت علوی و شورو شعور حسینی ملت بزرگ ایران و و به برکت ایمان جوانان برومند کشور کشور را اداره کردند.

خطیب جمعه میناب با اشاره به به مساله FATF و جهاد و مقاومت جوانان در منطقه گفت: چگونه برخی به خود اجازه می دهند بروند و مخفیانه قراردادی را امضا کنند که کل سیستم دفاعی و این دلاورمردان ومظاهر عزت و شرف خودرا در داخل کشور و به دست خودمان هم تحریم کنیم متاسفانه این FATF یک کاپیتولاسیون ننگین بانکی است .

حجت الاسلام بارانی با بیان اینکه آمریکایی هایی گمان کرده اند می توانند با استفاده از حفره های برجام؛ بهانه ای برای نابودی و توقف سیستم دفاعی ما پیدا کنند گفت: این را ما ملت انقلابی با صدای بلند به آمریکایی ها اعلام می کنیم که هر کسی که بخواهد ،سپاه و بسیج و جبهه مقاومت مارا مورد خدشه و تحریم قرار دهد ؛ملت ایران تو دهنی محکمی به او خواهد زد که هرگز فراموش نکند .

انتهای پیام/

منبع: میناب جنوب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید