خبر فوری

غلامرضا سالاری میری: آغاز توزیع 20 هزار جلد کتب درسی بین دانش‌آموزان مینابی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،غلامرضا سالاری میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: با توجه به گستردگی منطقه، کتب درسی متوسطه دوره اول و دوم در بخش مرکزی، بخش بندزرک، توکهور، هشبندی و شهر میناب در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ما هیچ‌گونه نگرانی بابت کتاب درسی در میناب نداریم و اولیا و دانش‌آموزان می‌تواند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌ توزیع‌کننده، کتب درسی را دریافت کنند.

مدیر آموزش و پرورش میناب بیان کرد: بهای پرداختی کتاب‌های درسی در پشت جلد آنها درج شده است و باید مطابق آن پرداخت شود، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا دریافت اضافه وجه، مردم می‌توانند به‌منظور برخورد با متخلفان مراتب را به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود اطلاع دهند.

سالاری تأکید کرد: همچنین هماهنگی‌های لازم در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در این اداره انجام شده است تا در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده جشن آغاز سال تحصیلی 96- 95 باشکوه‌تر از سال‌های قبل در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش میناب در پایان یادآور شد: شهرستان میناب با 47 هزار دانش‌آموز، سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید