خبر فوری

شیعه و سنی قشم ندای وحدت خود را به گوش استکبار جهانی رساندند

به گزارش هرمزبان، حمید ماندگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه شهدا، شناسنامه نظام مقدس ایران اسلامی هستند اظهار داشت: شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است، اما شهدای گمنام نزد خداوند از جایگاه خاصی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه شهدای گمنام مظلومیت خاص خود را دارند، افزود: امنیت امروز ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با تأکید بر اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا و ایثار و فداکاری آنها هستیم، تصریح کرد: با ورود شهدا به شهرها، روحیه شهادت‌طلبی در جامعه نهادینه خواهد شد.

ماندگاری عنوان کرد: عصر روز گذشته فضای شهر قشم با حضور شهید گمنام عطر و بوی خاصی را به خود گرفته بود و مردم این جزیره عاشقانه به استقبال این شهید عزیز آمدند.

وی اضافه کرد: روز گذشته با ورود این شهید گمنام در قشم، شیعه و سنی این جزیره در کنار یکدیگر اشک شوق ریختند و ندای وحدت خود را به گوش استکبار جهانی و آل‌سعود جنایتکار به‌ خوبی رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تشریح کرد: شهیدان، پرچم‌داران وحدت در ایران اسلامی هستند و امروز جلوه زیبایی از وحدت و همدلی را به عینه در قشم شاهد بودیم.

به گزارش فارس، عصر روز گذشته یک شهید گمنام بر روی دستان مردم و مسؤولان شهرستان قشم از امامزاده سید مظفر(ع) این جزیره تا مصلاى امام على(ع) محل برگزاری مراسم دعاى عرفه تشییع شد و سپس پس از ادای این فریضه به بندرعباس مرکز استان هرمزگان برای انتقال به تهران بازگردانده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید