خبر فوری

عید سعید قربان عید وحدت مسلمین است

به گزارش هرمزبان،

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان که با حضور مردم ولایی قشم در محل مصلای امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: عید قربان از گرامی‌ترین عیدهای مسلمانان است که به یاد حضرت ابراهیم و فرزندش حضرت اسماعیل، مسلمانان در این روز جشن می‌گیرند.

وی با بیان اینکه حضور شهید گمنام در این روز مبارک در شهرستان قشم مایه خیر و برکت است، افزود:️ حضور شهدا مایه برکت و ایجاد فضای معنویت در جامعه است و به‌ واسطه این حضور در روز گذشته خداوند را شاکریم.

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: عید سعید قربان عید وحدت مسلمین است و امیدواریم پروردگار عالم، سرزمین وحی را از وجود آل سعود که برهم زننده این وحدت هستند پاک‌ گرداند.

جوکار خاطرنشان کرد: برنامه‌های عید تا عید در شهرستان قشم کم‌نظیر است، در کنار این برنامه‌ها از شما مردم متدین هم تقاضا دارم برنامه‌ها را مردمی کنید.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی در این گونه اعیاد و خصوصا دهه ولایت با نصب پارچه‌های سبز بر سر درب منازل در برنامه‌های مذهبی مشارکت بیشتری می‌توانند داشته باشند، تصریح کرد: مردم با برگزاری این نوع جشن‌ها به‌صورت خودجوش فضای جامعه را شاد و پرنشاط خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید