خبر فوری

13 هزار و 400 جلد کتاب فنی و حرفه‌ای و کارودانش در مدارس رودان توزیع شد

به گزارش هرمزبان،نادر صفایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در آستانه آغاز سال تحصیلی 96-95 تعداد 13 هزار و 400 جلد کتب درسی مربوط به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: کتاب‌های توزیع شده در اختیار پایه‌های دهم و دوازدهم و مورد استفاده هنرجویان دختر و پسر 11 هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش این شهرستان قرار می‌گیرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: تمامی کتب توزیع‌شده پایه دهم جدیدالتالیف هستند که دبیران پس از فراگیری آموزش‌های لازم، کار تدریس خود را آغاز می‌کنند.

وی تصریح کرد: تدریس کتب جدیدالتالیف پایه دهم از بیستم شهریورماه لغایت 15 مهرماه به‌صورت قطبی در حوزه شرق به میزبانی شهرستان رودان و میناب برگزار می‌شود.

صفایی در پایان با اعلام واگذاری 2 روزه کتب به مدیران هنرستان‌ها خاطرنشان کرد: در این دوره 20 روزه که به میزبانی رودان و میناب برگزار می‌شود، 130 دبیر عمومی و تخصصی از این شهرستان در دوره‌های آموزشی کتب جدیدالتالیف شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید