خبر فوری

در کیش برگزار شد/ حلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر

هرمزبان:جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کیش با حضور مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این جلسه بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تاکید شد.

امام جمعه کیش در این نشست با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر ، دلسوزترین افراد در جامعه هستند که با دیدن کاستی ها و نابسامانی ها برای رفع آنها پیش قدم می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی افزود: هدف اصلی امر به معروف و نهی از منکر ، جاری کردن احکام اسلام در جامعه است و فضای جامعه اسلامی باید فضایی پاک و عاری از ناهنجاری باشد تا همه با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در زمینه امر به معروف باید وارد فضای عملیاتی شویم گفت: مدیران ادارات و نهادها باید از مجموعه خود آغاز کنند و برای توسعه ی معروف و جلوگیری از منکرات تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با اشاره به جایگاه ارزشمند امر به معروف و نهی از منکر گفت: هر چه این فریضه در جامعه فراگیرتر شود ، آرامش ، امنیت و سلامت جامعه بیشتر می شود.

سرهنگ دهکی فرمانده نیروی انتظامی و دبیر ستاد امر به معروف کیش در این نشست گفت: در جلسات ستاد امر به معروف ، همه متولیان به خوبی حرف می زنند اما در مرحله اجرا ، همه آنها میدان را خالی می کنند و نیروی انتظامی هم به تنهایی نمی تواند بار همه نهادها را در این زمینه بر دوش بکشد.

سرهنگ دهکی با بیان اینکه همه ساکنان کیش حریم عفاف و حجاب را رعایت می کنند گفت: برخی از گردشگران با پوشش نامناسبی به کیش می آیند که ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در این زمینه برنامه ریزی کند و با درایت و رافت جلو ناهنجاری ها را بگیرد.

در این جلسه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با بیان دیدگاه های خود در زمینه عفاف و حجاب بر توسعه امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه ها تاکید کردند./خبرگزاری صداوسیما

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید