خبر فوری

زمان تشییع پیکر فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش

به گزارش هرمزبان،مراسم تشیع جنازه پیکر امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت جاسک که در حین اجرای مأموریت و هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دار فانی را وداع گفت، ساعت 2 بعدازظهر روز شنبه 20 شهریورماه جاری شهر اصفهان با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری و همچنین مردم ولایتمدار ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

امیر دریادار شیرانی از فرزندان ولایتمدار و پرتلاش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اجرایی کردن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) مبنی بر آبادانی و توسعه سواحل مکران، در صف اولین سربازان زحمتکش امام زمان(عج) خدمات و اقدامات چشم‌گیر و شایسته‌ای را به‌منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش به هم‌وطنان محروم مستقر در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه کرده است.

این فرمانده مجاهد و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها خدمت صادقانه به کشورمان در راه تأمین خطوط مواصلاتی و کشتیرانی در آب‌های آزاد و بین‌المللی و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های معیشتی برای مردم سواحل مکران که همواره مورد تأیید و تشویق سلسله مراتب ارتش و نیروهای مسلح قرار می‌گرفت پس از قریب به سه دهه خدمت در لباس مقدس سربازی ولایت، بر اثر حمله قلبی به دیار باقی شتافت.

منبع: مشرق / فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید