خبر فوری

اماراتی ها آماده سرمایه گذاری در کیش

هرمزبان:تعدادی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران امارات متحده عربی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و فعالیت در جزیره کیش اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،این تعدادی از فعالان اقتصادی و بازرگانان اماراتی روز یکشنبه در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش فرصت های سرمایه گذاری در این جزیره را بررسی کردند.

این دیدار به دنبال سفر اخیر علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به امارات متحده عربی و دعوت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین تجار و بازرگانان ایرانی مقیم این کشور برای فعالیت و سرمایه گذاری در جزیره کیش برگزار شد.

این گروه ،از سرمایه گذاران یک شرکت فعال در زمینه برقراری پرواز و ارائه خدمات جت های خصوصی هستند که در نشست با مدیرعامل و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ، شرایط آغاز همکاری و تعامل گسترده با این سازمان و استفاده از امکانات پیشرفته فرودگاه بین المللی کیش را مورد بررسی قرار دادند.

استفاده از فضا و تجهیزات فرودگاهی، بهره مندی از خدمات فنی مهندسی، عملیات پشتیبانی، ساخت آشیانه های ویژه و برقراری پرواز جت های خصوصی به سرزمین اصلی و ارائه خدمات به شرکت های خصوصی و افراد علاقمند در این حوزه از جمله موارد مطرح شده در این دیدارها بود.

فعالان اقتصادی امارات متحده عربی در سفر به کیش و بازدید از بخش های مختلف جزیره، پیشرفت و توسعه جزیره کیش و تنوع امکانات و توانمندی های منطقه را قابل توجه دانسته و اذعان داشتند تا پیش از سفر به کیش از فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های این منطقه بی اطلاع بودند.

بندرگاه های تجاری و مسافری، چندین طرح عمرانی و گردشگری، پایانه جدید و سایر بخش های فرودگاه بین المللی و پارک ها و معابر جزیره کیش از بخش هایی بود که این فعالان اقتصادی از آنها بازدید کردند. /آفتاب/ایرنا

 (لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید