خبر فوری

احمدخاتمی:افرادی که سابقه ایستادگی در برابر ولایت داشته اند منتخب مردم نیستند

وی پنجشنبه شب در آیین کنگره سرداران و 946 شهید شهرستان بجنورد با تاکید بر اینکه انقلابی بودن ولایت مداری است، تصریح کرد: در انتخابات آینده ریاست جمهوری مردم به کسی رای می دهند که ولایت مدار بوده و کم ترین زاویه ای با ولایت نداشته باشد.

وی با تاکید بر این که مشروعیت نظام اسلامی با ولایت فقیه است خاطر نشان کرد: انقلابی کسی است که همراه با ولایت است و زمانی که ولایت دستوری را صادر می کند بی چون وچرا بدان عمل می کند.

عضو جامعه مدرسین قم همچنین با اشاره به حادثه منا گفت: دولت آل سعود از ابتدای شکل گیری با آدم کشی و وحشی گری همراه بوده و تاریخ نشانه های زیادی را از هجمه این دولت ملعون به مسلمانان و بارگاه امامان(ع) ثبت کرده است.

وی افزود: تشکیل فرقه بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان زاده همین دولت انگلیس است، هرچند که روزی همین فرقه ها دامن خود استعمارگران را خواهد گرفت.

امام جمعه موقت تهران گفت: تمامی این شواهد و قرائن نشان می دهد که دولت آل سعود دولتی مردمی نیست و توسط انگلیسی ها شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جمعه خونین سال 66، افتادن جرثقیل و فوت مسلمانان و حادثه منا از اتفاقاتی بوده است که توسط دولت آل سعود شکل گرفته است و شک نکنید که در آینده این خون ها آل سعود را به آل سقوط تبدیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: دولت آل سعود از زمان تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی با این رژیم همکاری داشته است، شک نکنید که این رژیم در جنایات منا هم دست داشته است و روزی خون پاک این شهدا سلسله خبیثه آل سعود را از بین خواهد برد.

وی در ادامه انقلاب اسلامی را هدیه ای از طرف خداوند دانست و گفت: در راه حفظ این انقلاب خون های زیادی ریخته شده است و امروز همه ما باید با استکبار ستیزی ولایت مداری و عدالت محوری از این انقلاب محافظت کنیم.

استان 936 هزار نفری خراسان شمالی دارای سه هزار شهید می باشد که کنگره بزرگداشت این شهدا از نوزدهم مهرماه امسال، همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال 91، به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید