خبر فوری

دکتر محمد البحیصی: عربستان عامل اصلی فتنه های موجود در جهان اسلام است

به گزارش هرمزبان، دکتر محمد البحیصی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنیان حکومت سعودی برای تفرقه افکنی و تجزیه جهان اسلام گذاشته شده است.
وی اضافه کرد: از زمان ائتلاف محمدبن عبدالوهاب و محمد بن سعود، وظیفه این رژیم فقط اختلاف افکنی در میان امت اسلامی و تفرقه و ریختن خون مسلمانان بوده است.
البحیصی بیان کرد: این حکومت همواره از اموال خود نه برای یاری دین خدا بلکه برای سد کردن راه خدا استفاده کرده است.
وی گفت: مدیریت حج باید به دستانی سپرده شود که به عظمت خانه خدا و حرمت خون مسلمانان ایمان داشته باشد.
رئیس انجمن دوستی ایران و فلسطین تصریح کرد: از ابتدای حاکمیت آل سعود تقریبا حج مسلمانان هیچ سالی بدون نا امنی و کشتار و خونریزی انجام نشده است.
البحیصی اضافه کرد: خداوند برخی از کارها را در این سرزمین مقدس حرام و حرم خود را حرم امن معرفی کرده است و آل سعود حق ندارند درآن جنایت کنند.
وی گفت: چگونه است وقتی که نمی توان درخت این سرزمین مقدس را در موسم حج قطع و حیوانش را شکار کرد چگونه می توان آنجا را محل کشتار و خونریزی مسلمانان تبدیل کرد.
البحیصی اظهارداشت: علمای امت اسلامی باید چاره ای اندیشیده و آن را حرمی خالص برای خدا و مایه وحدت مسلمانان قراردهند و نه اینکه آل سعود آن را احتکار کند.
وی افزود: مسلمانان باید برای آزادسازی حرمین شریفین از چنگال آل سعود مانند مسجدالاقصی از دست رژیم صهیونیستی جهاد و تلاش کنند.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید