خبر فوری

شهید سید احمد هاشمی نخل ابراهیمی: از گرفتاری‌ها و مصائب نهراسید

هرمزبان:در وصیت‌نامه شهید سید احمد هاشمی آمده است: از گرفتاری‌ها و مصائب نهراسید که دنیا میدان‌گاه آزمایش است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید احمد هاشمی نخل ابراهیمی در سال ۱۳۳۴ در میناب از توابع استان هرمزگان متولد شد.

وی تحصیلات ابتدایی را هنوز تمام نکرده بود که پدرش فوت کرد؛ با سختی دوره ابتدایی را گذراند و برای ادامه تحصیل به استان یزد که محل زندگی برادر بزرگش بود، راهی شد.

شهید هاشمی دیپلم خود را در یزد گرفت و وارد دانشسرای راهنمایی یزد شد و تحصیلات خود را با کسب مقام اول در کشور به پایان رساند.

وی پس از پایان تحصیلات، برای تدریس به مدارس سعادت آباد فارس رفت و در شروع انقلاب، در راهپیمایی‌ها و سخنرانی‌ها حضور می‌یافت.

شهید هاشمی در دوران دفاع مقدس هم به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۲۵ تیر ماه ۶۱ در شملچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهرانم؛ با تقوی و دعا و آگاهى و شب زنده‌دارى از خود جدا شوید و به سوی او اوج گیرید از گرفتاری‌ها و مصائب نهراسید که دنیا میدان‌گاه آزمایش است. روسیاهیم اگر در این پهنه مردود شویم.

بار خدایا، دهان‌های کثیفى به مقام و رهبرمان و ولایت فقیه توهین کرده و مى‌کنند، آنها را درهم شکن.

خواهران مسلمان ایرانى، اسلام تعارف‌بردار نیست اگر مى‌گویی مسلمانی، حجاب یکى از قوانین اسلام است اگر رعایت نکنى در مسلمانى تو شک است؛ این پوشش مقاومت و حدیث خون فاطمه(س) و فریاد انقلاب زینب و ام‌کلثوم و سرود نیایش‌هاى خدیجه و سنگر دفاعی انقلاب اسلامى و پاسدار تقوى خودت و کیان اسلام را حفظ کن.

خدایا بر ما رحم کن و لحظه‌ای ما را به خودمان وا مگذار، توفیق قدردانى از نعمتهایت و پیروى از نایب امام زمان، روح خدا، جان جانان، خورشید تابان، امام خمینى را به ما عطا فرما.

 منبع: خبرگزاری فارس(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید