خبر فوری

سرگردانی 6 ساعته مسافران کیش ایر در فرودگاه کیش/ خبری از پرداخت خسارت نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس پرواز شماره 7080 کیش ایر از فرودگاه کیش به مقصد تهران قرار بود، شب گذشته مورخ 13 شهریور در ساعت 22 فرودگاه کیش را به مقصد تهران ترک کند که به علت نقص فنی، پرواز مذکور به ساعت 23:45 منتقل شد.

این گزارش می‌افزاید: تعدادی از مسافران قبل از حضور در فرودگاه از طریق آژانس‌های خرید بلیت از تأخیر در پرواز مطلع شده بودند، اما تعداد زیاد دیگری از مسافران هیچ‌گونه اطلاعی از این موضوع نداشتند و حداقل یک ساعت قبل از زمان اعلام شده برای پرواز در فرودگاه حاضر شده بودند.

به گزارش فارس: در حالی که که 120 مسافر پرواز شماره 7080 در انتظار بلند شدن هواپیما از فرودگاه کیش در ساعت 23:45 شنبه 13 شهریور به مقصد تهران بودند که مسئولان فرودگاه به آنها اطلاع دادند، پرواز به ساعت 2:30 صبح یک شنبه 14 شهریور منتقل شده است.

البته این موضوع به اینجا خاتمه نیافت و مسافران سرگردان بالاخره با گذشت بیش از 6 ساعت انتظار در ساعت 4 صبح روز 14 شهریور موفق به سوار شدن به هواپیما شدند و هواپیما در ساعت 4:20 صبح از فرودگاه کیش به مقصد تهران به پرواز درآمد.

براساس این گزارش بعد از فرود هواپیما در ساعت 5:50 صبح در فرودگاه مهرآباد، مسافران برای اخذ پاسخ از مسئولان کیش ایر بابت تأخیر 6 ساعته از پیاده شدن از هواپیما خودداری کردند.

به گزارش فارس، بالاخره پس از نیم ساعت اصرار مسافران نسبت به ملاقات با یکی از مسئولان شرکت کیش ایر، نماینده کشیک ایرلاین در هواپیما حاضر شد و صبحت‌های مسافران را در مورد مطالباتشان شنید.

این گزارش می‌افزاید: مسافران بابت تأخیر در پرواز ادعای خسارت کردند و خواهان رسیدگی مسئولان کیش ایر نسبت به مشکل پیش آمده شدند.

نماینده کشیک ایرلاین بعد از تماس با مسئولان مربوطه در جمع 120 نفر مسافر و خدمه پرواز قرار گرفت و اعلام کرد که مسئولان کیش ایر برای جبران خسارت به هر نفر مسافر مبلغ 90 هزار تومان از وجه خرید بلیت را بر ‌می‌گردانند.

وی اعلام کرد: مسافران برای دریافت غرامت از ایرلاین باید به آژانس‌های خرید بلیت مراجعه کنند.

ناگفته نماند، اگرچه مسافران از این موضوع به هیچ عنوان راضی نشدند و خواستار عذرخواهی و پرداخت غرامت بیشتری بابت چندین ساعت معطلی شدند، اما به علت خستگی مفرط بالاخره در ساعت 7 صبح هواپیما را ترک کردند.

براساس این گزارش: براساس قولی که نماینده کشیک ایر‌لاین برای دریافت خسارت از آژانس‌های فروش بلیت به مسافران داده بود، تعدادی از مسافران امروز با مراجعه به آژانس‌ها خرید بلیت متوجه شدند که این آژانس‌ها از موضوع مذکور کاملا بی‌اطلاعند و پرداخت هیچ‌گونه خسارتی را به مسافران نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید