خبر فوری

تاج: قطری ها از دو دست نکونام تلقی بدی داشتند!

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مهدی تاج در جمع خبرنگاران گفت: امروز به اردوی تیم ملی رفتم و جلسه خوبی با کی‌روش و بازیکنان داشتم و از تمام افرادی که به ما در برگزاری مسابقه با قطر کمک کردند هم تشکر کردیم و حسین هدایتی هم زحمت کشیدند و تا عرق بازیکنان خشک نشده بود پاداش ملی پوشان را دادیم.
وی در مورد سفر تیم ملی به چین گفت: سفر تیم ملی به چین با هواپیمایی است که 36 فرست کلس و 36 بیزنس کلس دارد و 100 مسافر هم می‌تواند داشته باشد اما هواپیمای تیم ملی بدون مسافر به چین سفر می‌کند و فقط ملی پوشان در آن حضور دارند. تیم ملی با همین هواپیما برمی‌گردد.
تاج در مورد اتفاقات آخر بازی گفت: داور خسته‌کننده بود و بازی را خسته کرد. گل زدیم و در مورد ابراز احساسات کی روش حرف‌های زیادی به ما بیان کرد و گفت نکونام خوشحالی کرد و قطری ها از دو دست نکونام تلقی بدی داشتند اما کی روش بعد از بازی‌ به سرمربی قطر گفته بود که مسایل چگونه بوده است. گلی که دقیقه 94 زده می شود هم برای شادی کننده آن اتفاق می افتد و هم برای گل خورنده ، شاید اگر ما هم در این دقیقه گل می‌خوردیم چنین واکنشی داشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بیرون از ورزشگاه هم تماشاگران زیادی پشت در ماندند گفت: نیروی انتظامی به من گفت 40 هزارنفر بیرون از ورزشگاه بودند و حلقه‌ای تشکیل شد تا دیگر مردم به ورزشگاه نیاند و بیش از 30 هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه داشتیم و اگر ورزشگاه ما 150 هزار نفری داشتیم پر می‌شدیم و من به عنوان رئیس فدارسیون فقط می‌توانم بگویم متشکرم از مردم. از کانون هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تشکر می‌کنم و این پرچم بزرگ را با هزینه خودشان دوختند و از آنها تشکر می‌کنم و نشان دادند غیرت ایرانی همین است و ضرروت را می‌فهمنند
تاج در مورد برطرف شدن اولویت‌های تیم ملی گفت: تیم ملی اولویت‌هایی داشت که سعی کردم آنها را برطرف کنم و مشکل لباس و این‌ها برطرف شد و جوانگرایی در تیم ملی و پاداش و پرواز چارتر و … حل شد و پاداش‌ها از گوام به بعد را پرداخت کردیم. برای فوتسال هم این کار را می‌کنیم و سعی می‌کنیم همه پاداش‌های نداده را یکجا پرداخت کنیم و مسئولان بیایند و فوتسال را بشناسند. از جهانگیری معاون رئیس جمهور تشکر می‌کنم از وزارت ورزش هم تشکر می‌کنم ا ز رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم که همواره در تمرینات تیم ملی حضور داشتند و از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حاشیه‌پردازی نکنند و تیتر و فروش خوب است و انتشار زود خبر خوب است اما به تیم ملی کمک کنید تا فضای آرامی در تیم ملی داشته باشیم و بدانید که فقط یک تیم ملی نداریم بلکه فوتسال هم تیم ملی داریم و ششم جهان هستیم و روز دوشنبه هم جشنی برای فوتسال می‌گیریم و همه تشریف بیاورید.
رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان بازی ایران و کره در شب تاسوعا گفت: با کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردیم و با اینفانیتو هم صحبت کرده‌ایم و می‌گویند پیشنهاد خودتان را بگویید ولی می‌گویند از فیفا دی نباید دور شویم و آخرین مهلت هم آخرین روز فیفا دی است و بعد از آن کره‌ای ها زیر بار نمی‌روند و ما و کره بدون ملی پوش بازی نمی‌کنیم و جلوتر هم نمی‌توانیم بازی برگزار کنیم و پنجشنبه و سه‌شنبه بازی داریم و باید فکر کنیم و شواری تامین و شورای امنیت کشور را صحبت می‌کنیم و اگر مجبور به بازی باشیم عزاداری‌های طبق روال گذشته برگزار می‌کنیم و هیات عزاداری 100 هزار نفری برگزار می کنیم یکبار در زمان بازی استقلال شد و یکبار هم بنی‌فاطمه مداح را برای دربی آوردیم و دیشب هم با رمز یا جواد الائمه بازی را بردیم.

منبع: تابناک

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید