خبر فوری

شب گذشته رودان سرشار از شمیم عطر فاطمی شد + تصاویر

هرمزبان:کاروان خدام حضرت فاطمه معصومه (س) شامگاه شنبه بیست و چهارم مردادماه در استقبال پرشور و مثال زدنی مردم وارد رودان شد و عاشقان و شیفتگان آل الله در بارش متواتر اشک، گل و گلاب و در نوای دل انگیز سلام و صلوات؛ پرچم حرم امن و کبریایی کریمه اهل بیت (ع) را چون نگینی در برگرفتند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رودان ولایی در این ساعت سراسر نور و معنویت حال و هوای عجیبی داشت، امروز دگر بار؛ رایحه دل انگیز مهر و عطوفت در ذهن کائنات؛ هستی یافت.

در هنگامه ظهور عفت و طلوعِ عصمت؛ قلب های مهربان و صمیمی مردم شهرستان رودان میزبان کاروان خادمان بارگاه کبریایی حضرت فاطمه معصومه (س) بود.

امروز چشمان زمان و زمین شور، شعور و معرفت عاشقان مشتاقی را به نظاره نشسته بود که به شوق بوئیدن شمیم دلنوازی از کوی یار و تبرک و تیمن جستن از نشانه ای از حرم دوست از راه های دور و نزدیک راهی سفر عشق و معرفت شده بودند و پروانه وار حول این نشانه عظیم می چرخیدند.

عاشقان ولایت در شهرستان رودان در هنگامه توسل و نیایش بر پرچم متبرک حرم کریمه اهل بیت (ع) بوسه عشق زدند و این نشانه عظیم را سرمه و توتیای چشم ساختند.

پرچم مقدس و متبرک حرم حضرت فاطمه معصومه (ع) بعدازظهر روز شنبه؛ پیش از ورود به شهر رودان؛ میهمان قلب های پاک و باصفای عاشقان و شیفتگان آل الله در امامزاده سید سلطان محمد (ع) بود.

در این آیین معنوی مردم ولایی با گل و گلاب، دود کردن اسپند و قربانی کردن؛ در نوای خوش و گوشنواز سلام و صلوات به استقبال خادمان حرم حضرت معصومه (س)؛ سلاله پیامبر رحمت و مهربانی رفتند.

مردم شهرستان رودان شامگاه شنبه، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت اباالفضل (ع) رودان؛ با اشک دیده و در بارش متواتر نور و معنویت، با پرچم مقدس حرم مطهر و نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) وداع کردند.

خادمان حرم حضرت معصومه (س) پس از حضور در حرم امامزاده جلیل القدر و واجب التعظیم حضرت سید سلطان محمد؛ سلاله خلف و پاک امام موسی کاظم (ع) و مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهر رودان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء؛ با حضور در منازل خانواده های معظم شاهد و ایثارگر به مقام والای شهدای اسلام و انقلاب، ادای احترام کردند.

خدام حرم اهل بیت (ع) در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) در دیدار با خانواده آزاده سرافراز عبدالرضا قانعی و خانواده شهید والامقام حسن نجفی؛ از اسوه های صبر و ایثار تجلیل کردند و بر دستان آنان بوسه مهر و عاطفه زدند.

 

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید