خبر فوری

موافقت با تأسیس پنج آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای در هرمزگان

هرمزبان: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان از صدور موافقت برای تأسیس پنج آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عزت‌الله اردشیری صبح امروز در سومین نشست هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد اظهار کرد: آموزشگاه صنایع غذایی و طراحی و دوخت مردانه در بندرعباس، دو آموزشگاه طراحی و دوخت در شهرستان بستک و شهر هشتبندی میناب و یک آموزشگاه مراقبت و زیبایی نیز در هشتبندی مجوز تأسیس داده شد.

وی تصریح کرد: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد تحت نظارت اداره کل فعالیت خواهند کرد و بخش خصوصی محسوب می‌شوند و براساس آیین نامه تعرفه‌های هر دوره آموزشی نیز هر ساله تعیین می‌شود که مدیران آن موظفند به اطلاع کارآموزان خود برسانند.

این مسئول بیان کرد: هرگونه شکایت و نیز صدور مجوز موافقت‌نامه و تأسیس و موارد مربوط به آموزشگاه‌های آزاد نیز در این هیئت بررسی می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان بر اساس رأی اعضا در این نشست با صدور و تمدید ابلاغ مربیگری و مدیریت 30 نفر از مربیان و مدیران آموزشگاه‌های آزاد در سال‌جاری موافقت کرد.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید