خبر فوری

کی‌روش: برای انتخاب ترکیب تیم ملی دارو مصرف کردم/ بازی با قطر پایان دنیا نیست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،کارلوس کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر اظهار داشت: به دوستانه رسانه خوش‌آمد می‌گویم در ابتدا به جشنی که پیش رو داریم اشاره می‌کنم که فردا برای ایران آغاز خواهد شد و جام جهانی 2018خواهد بود.

وی ادامه داد: مطمئنا تمام تیم‌های حاضر در گروه بازی‌های دشواری خواهند داشت. امیدوار هستیم که در مسیر پیش رو بتوانیم در جایگاهی که متعلق به تیم‌های صعود کننده است دست یابیم. از زمان شروع مسابقات که فردا است هدفمان این است که در جام جهانی حاضر شویم.

کی‌روش تاکید کرد: قطر هم یکی از کاندیداهای جدی صعود به جام جهانی است.قطر کارهای بزرگی را انجام داده تا به هدفی که می‌خواهند دست یابند و هدف آنها رسیدن به جام جهانی است. می‌دانیم که بازی دشواری را پیش رو داریم تیمی که آماده سازی خوبی را سپری کرده اما امیدواریم بتوانیم در استادیومی که پر از هوادار می‌شود، پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر هویت بازیکنان قطری و واکنش سرمربی این تیم خاطرنشان کرد:اجازه بدهید یک مطلبی را شفاف بگویم، صحبت هایی که در چند روز اخیر انجام دادم ربطی به صحبت‌های امروز ندارد. من سرمربی ایران هستم اگر شخصی توانایی گوش دادن به مسائل را ندارد وظیفه ندارم در مورد مسائلی که دیگران را گمراه می کند توضیح بدهم. بیایید در مورد مسائل بازی صحبت کنیم. هیچ تیمی در جهان قبل از شروع بازی نمی‌تواند خود را برنده بداند کارهای گذشته به گذشته مربوط می‌شود و کاری که امروز و فردا انجام می دهیم ارزش ما را تعیین می کند. ارزش تیم‌ها به آخرین بازی آنهاست نه بازی‌های 3-4 سال قبل.

وی افزود: با کمال احترام به رویارویی به قطر می‌رویم، تیمی که مدت‌ها آماده‌سازی می‌کند و سیاست‌های خاصی را برای بازیکنان در نظر گرفته اند که به خودشان مرتبط است و به ما ربطی ندارد. ما باید کار خود را انجام دهیم و اقدامات حریف به ما ربطی ندارد.

وی تاکید کرد: قطر بازیکنان خوبی دارد و احترام کاملی برای قطر قائل هستیم. کارهایی که باید انجام بدهیم این است که درون زمین بهترین کار را انجام دهیم و 90 دقیقه در زمین بجنگیم. مقابل تیمی بازی می‌کنیم که دقیقا مثل ما است و سعی می کند در جام جهانی روسیه حضور یابد. تیمی که جام جهانی 2022 را به آسیا آورده و باید قدردانی کنیم از سرمایه گذاری هایی که انجام داده است جدای از دست‌آوردهایی که داشته‌اند باید از کارهای آنها تقدیر کنیم.

کی‌روش در مورد ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: آخرین خبر این است که شب گذشته تمام بازیکنان در شرایط آمادگی بودند و پراز انگیزه هستند. دیشب سردرد بزرگی داشتم و دارو هم مصرف کردم زیرا باید بازیکنان را انتخاب می‌کردم. 25 بازیکنی که سراسر انگیزه هستند برای همین مجبور شدم دارو مصرف کنم تا از سردردم کم شود. مطلب بعدی این است که بازیکنان من و مردان فوتبال ایران ثابت کرده اند که با نگرشی لازم وارد زمین می‌شوند که فقط در این هنگام می توانند تعهد و عشق خود را نشان دهند و فردا هم قطعا این مورد رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی افزود: نقاط قوت بازیکنان تیم ملی ایران را نمی‌توانم بگویم زیرا چند قطری هم اینجا هستند اما می‌توانم از قطر شروع کنم. ایمن در دروازه است خوخی و کریم در دفاع و در خط حمله تاباتا و سباستین حضور دارند. فقط باید آروز کنم که فردا شاهد بازی خوبی باشیم و هواداران هر 2 تیم نسبت به عملکرد بازیکنانشان خوشنود باشند.

وی در مورد حضور بیشترش روی نیمکت تیم ملی ایران نسبت به مربی قطر گفت: شکی نداریم نقاط قوت را در اختیار داریم. باید در نظر داشته باشیم که بازی مقابل قطر تنها قسمتی از بازی‌های مقدماتی ماست، بازی‌های دیگری هم داریم. بازی با قطر 10-15 دقیقه اولی خواهد بود که صعود به جام جهانی را در پی داریم. پایان بازی مقابل قطر پایان دنیا نخواهد بود. بعد از 5 سال راهکارهای مختلفی داریم که می‌توانیم برای موفقیت ارائه دهیم می‌توانیم یک بازی انجام دهیم و در بازی بعدی با فاصله 3-4 روز نیز 3-4 تغییر داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید