خبر فوری

مواد نیروزای یک میلیارد و 500 میلیونی در بندر لنگه کشف شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ “محمود حافظی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ، ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی “برکه سفلین” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود : راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از یک عملیات پلیسی خودرو متوقف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو 368 قوطی پودر و انواع قرص نیروزا کشف شد ، اظهار داشت : ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و خودرو نیز روانه پارکینگ شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد كشور،تصریح کرد : شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: پلیس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید