خبر فوری

۲۸ پروژه با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال در جاسک به بهر‌ه‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بهروز اکرمی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک هفته دولت اظهار داشت: در مورد خدمات دولت آن گونه که باید اطلاع‌رسانی وجود نداشته و هفته دولت فرصت مناسبی برای این امر است چراکه با اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق٬ هجمه‌ها خنثی و دولت را در رسیدن به اهدافش کمک کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان‌کرد: امسال سومین سال بزرگداشت هفته دولت در دولت تدبیر وامید سپری می‌شود که با توجه به رویکرد این دولت به‌ویژه برجسته‌سازی عقلانیت در تصمیات اجرایی انتظار همگان بر آن قرار دارد که بزرگداشت این ایام با چهره‌ای متفاوت و منحصر به‌فرد خود را نمایش بگذارد بنابراین از آنجائی که نگاه به هفته دولت نگاهی فرصت محور است‌‌، دولت بنای آن دارد که این هفته را تبدیل به جاده دو طرفه‌ای از رابطه عمیق دولت و ملت کند.

اکرمی با اشاره به افتتاح 28 پروژه با اعتباری بالغ بر 74 میلیارد ریال در شهرستان جاسک در طول هفته دولت گفت: این پروژه‌ها درحوزه‌های آموزش، کشاورزی و منابع طبیعی، توسعه و عمران شهری و روستایی و دین و مذهب است. در این هفته حدود 20 روستا و بخش از شهرستان جاسک از خدمات پروژه‌های دولت تدبیر و امید بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید