خبر فوری

پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های ورزشی خیّرساز در استان هرمزگان/ انعقاد تفاهم ساخت 60 فضای ورزشی توسط خیّرین

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علی رنجبر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیر مجمع خیرین ورزش یار ایران صبح فردا در سفری به استان هرمزگان از پروژه‌های ورزشی خیّرساز در شهرستان بندرعباس، میناب و قشم بازدید می‌کند.

وی افزود: بیش از 60 پروژه ورزشی خیّرساز در استان هرمزگان در حال ساخت است و عمده این پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی مدون در حال اجرا و در آستانه تکمیل قرار دارند و پیشرفت فیزیکی آنها بیش از 90 درصد است.

دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان با بیان این که پروژه‌های خیّرساز در این استان با هدف رفع محرومیت و کمک به رشد و پیشرفت ورزش در سراسر استان در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: در سفر دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار کشور به استان هرمزگان، آخرین وضعیت اجرای این پروژه‌ها و راه‌های کمک به تکمیل آنها مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رنجبر ادامه داد: بازدید از سالن ورزشی روستای چاهو، ورزشگاه روستای جمال احمد، زمین ورزشی روستای پشتکو در روستای جلابی، باشگاه بدنسازی در شهر بندرعباس، سالن ورزشی روستای دهو، زمین ورزشی روستای رضا آلیچی و سولغان میناب در برنامه سفر منتقمی دبیر کمیته خیرین ورزش‌یار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

وی بیان کرد: در سفر به شهرستان قشم نیز دو پروژه شاخص خیرساز در روستای سوزا و سهیلی جزیره قشم مورد بازدید قرار خواهد گرفت و در نشستی با خیرین ورزش‌یار این منطقه، راه‌های تکمیل و تسریع پروژه‌های خیرساز ورزشی را بررسی خواهیم کرد.

دبیر مجمع خیرین ورزش‌یار هرمزگان به ارزش 80 میلیارد ریالی پروژه‌های در دست ساخت توسط خیرین ورزش‌یار در این استان اشاره کرد و خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های مختلف با خیرین در این عرصه شد.

رنجبر تأکید کرد: استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوب ورزشی در رشته‌های مختلف دارد که حمایت از آنها و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای آنان می‌تواند به مطرح شدن ورزش هرمزگان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید