خبر فوری

امام جمعه هشتبندی: صدا و سیمای خلیج فارس حماسه مردم هشتبندی در تشییع شهدای غواص را ندید

هرمزبان:امام جمعه هشتبندی گفت: دنیا پیام حرکت حماسی مردم هشت بندی در تشییع شهدا را دید ولی متاسفانه مسئولان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس این حرکت حماسی را ندیدند و اصلاً توجهی به این حضور حماسی نکردند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر هشتبندی شهرستان میناب با اشاره با تشییع با شکوه  دو تن از شهدای غواص گمنام خط شکن هشت سال دفاع مقدس در هشتبندی از حضور پر شور و با صلابت مردم در تشییع باشکوه  پیکیر پاک شهدای غواص خط شکن هشت سال دفاع مقدس قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: مردم سلحشور هشت بندی و توکهور  با شعور و شکوه خاصی با وجود گرمای شدید هوا این شهدای  غواص  را از ابتدای صبح تا غروب آفتاب تشییع و حماسه ای بی نظیر رقم زدند.

حجت الاسلام بارانی در ادامه به فلسفه ذخیره گذاشتن شهدا از سوی خداوند برای مردم پرادخت و بیان داشت: خداوند این شهدا را بر اساس حکمت ذخیره نگه داشته و هر وقت  در طول حرکت ملت در مسائل داخلی و یا خارجی اختلاف پیش آید  و وحدت ملی ما مورد تحلیل واقع شد ،  شهدا حرکت می کنند و برای ملت پیام دارند و حضور آنها پس از سالیان طولانی در بین مردم بی حکمت نبوده  و شهدا همواره محور وحدت بوده اند و به ما گوش زد می کنند که یاد دوران جبهه  بی افتید که تمام مردم  با وجود مشکلات فراوان  با یکدیگر متحد بودند و حول محور ولایت فقیه حرکت می کردند  و وحدت ملی را حفظ می کردند.

خطیب جمعه هشت بندی در ادامه افزود: حرف شهدا  این است که نباید در برابر دشمن زانو ها سست گردد  و نباید  فریب تبلیغات فریبنده  دشمن  را خورد و همواره حول محور ولایت مقام معظم رهبری همه ملت  متحد باشند.

امام جمعه هشت بندی همچنین اضافه کرد: این شهدای غواص گمنام بعد از سال ها  در بین ما آمدند که به ما بگویند مراقب خود و دستاورد های خود باشید و جاذبه های فریبنده دنیا شما را از مدار انقلاب خارج نکند و آمده اند  به احزاب و گروهها هشدار بدهند که در فعالیت های حزبی و گروهی ارزش های انقلاب را لگد مال نکنند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در عدم  انعکاس مراسم پر شور تشییع شهدای گمنام غواص در هشت بندی بیان داشت: دنیا پیام حرکت حماسی مردم  هشتبندی در تشییع شهدا را دید ولی متاسفانه مسئولان  صدا و سیمای مرکز خلیج فارس  این حرکت حماسی را ندیدند و اصلاً توجهی به این حضور حماسی نکردند.

وی در ادامه  خطاب به مدیران صدا و سیما افزود: آیا با اینگونه مدیریت می خواهید پیام  انقلاب را به دنیا صادر نمایید و آیا پیام انقلاب اسلامی ایران در پس آگهی های تبلیغاتی صدا و سیما و جشنواره های تابستانی کیش و قشم قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در این چند روزه از بی اعتنایی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به شهدا و  حضور حماسی و ولایی مردم در تشییع شهدا زجر کشیدم و چگونه است که همه این حرکت و حضور گسترده را دیدند ولی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ندید.

امام جمعه هشتبندی همچنین اضافه کرد: امیدوار بودیم که داستان عدم پوشش خبری  مراسم تشییع  شهید  مسلمی در سال گذشته  تکرار نشود و تشییع شهدای غواص گمنام  پوشش داده شود که متاسفانه اینگونه نشد و بار دیگر به شهدا و حضور مردم بی اعتنایی شد.

حجت الاسلام بارانی در ادامه افزود: امیدوار بودیم که  با روی کار آمدن مدیریت جدید در راس رسانه ملی  ، مدیریت صدا و سیما مرکز خلیج فارس دچار تحولاتی می شد ولی متاسفانه زور پول های جشنواره ها و برخی گویندگان  برای این مدیران بیشتر است.

وی در ادامه افزود: فرهنگ انقلابی مورد تایید رهبر انقلاب که نشان دهند عظمت نظام است در تشییع شهدا تبلور دارد و این حضور گسترده مردم است که دنیا را در برابر ملت ایران به زانو در می آورد که متاسفانه از سوی رسانه  ملی مورد بی مهری قرار می گیرد.

وی درادامه افزود: مگر هزاران نفری که حماسه حضور در تشییع و تدفین شهدا را رقم زدند جزء بیندگان صدا و سیما نیستند و فقط جشنواره  ها بیننده دارد و یا اینکه به نقل از یکی از مسئولان صدا و سیما شهدا دیگر برای ملت ایران تمام شده اند .

وی در ادامه به سالروز پیروزی  قهرمانانه حزب الله لبنان در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی پرداخت و افزود: رمز پیروزی هر ملتی مقاومت در برابر  ظالم است و حزب الله لبنان  با مقاومت خود  عزت و اقتدار بزرگی در دنیا به دست آورد و اسرائیلی که در طول شش روزدر برابر اعراب پیروز شد اما در برابر حزب الله سی و  سه  روز د پشت مرز های لبنان زمین گیر شد وآخر  مجبور به قبول آتش بس شد و این رمز مقاومت است که با فرهنگ  شهادت عجین شده است و عزت آفرینی را رقم زده است.

وی در ادامه افزود: به پشتوانه حضور و مقاومت حزب الله هیچ نقطه  اسرائیل دیگر امنیت ندارد و  هم اکنون موشک جای سنگ را در فرهنگ مقاومت گرفته است  و دشمنان  ما فهمیدند که در واقع این جنگ کوچک بین ایران و آمریکا بود و همگان فهمیده اند که هر گونه حمله ای به ایران چه عواقب وخیمی برای آنها در پی دارد.

منبع: خبرآنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید