خبر فوری

چند کارمند 2 دستگاه اجرایی در کردستان دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت اعلام برنامه های هفته دولت در استان برگزار شد در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران افزود: تعدادی از افراد دستگیر شده ، ظرف چند روز گذشته با قرار وثیقه آزاد شده اند.
وی با بیان اینکه هنوز نمی توان تایید کرد که دستگیرشدگان واقعا مجرم هستند یا نه، ادامه داد: هنوز کیفرخواستی برای این افراد صادر نشده است و در مرحله بازجویی قرار دارند.
استاندار کردستان در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت کاری کارشناسان در ادارات، گفت: نمی خواهم بگویم بخش عمده بدنه کارشناسی دچار فساد شده است، اما در برخی ادارات برخی کارمندان انگیزه ای برای کار کردن ندارند و تنها می خواهند کارمند باشند.
وی یادآور شد: سیستم اداری نیز نمی تواند کاری کند، در این سیستم فرد وارد می شود اما خروج تا 30 سال بعد، خروج وجود ندارد.
زاهدی تصریح کرد: برای رفع این کار باید به ارائه آموزش، مراقبت مدیران و نظارت مدیران بر سیستم کارشناسی آنها بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه این مشکلات مقداری نسبت به گذشته بهتر شده است، اظهار کرد: کارشناسان بدنه اداری راهکار و راه را به ارباب رجوع نشان نمی دهند و تنها می گویند از این طریق امکان انجام کار وجود ندارد.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید