خبر فوری

محمد رحیمی: تجدیدنظرخواهی تیم شهرداری بندرعباس از حکم فیفا

هرمزبان: مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: از دو سال گذشته از طریق وکیل رسمی فیفا پرونده طلب دنیل رومرو را پیگیری و بابت رأی فدراسیون جهانی فوتبال، اعاده دادرسی کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد رحیمی افزود: باشگاه شهرداری بندرعباس تمامی مطالبات دنیل رومرو بازیکن فصل 88-89 را پرداخت کرده است و بر این اساس به رای صادره از سوی فیفا اعتراض کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت آقای نجفی وکیل رسمی فیفا پیگیر این شکایت بوده است، اظهار کرد: تمامی مدارک پرداختی به این بازیکن را نیز ارائه کرده و برای این رأی ناعادلانه اعاده‌ی دادرسی کرده‌ایم.

رحیمی با اشاره به اینکه در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه فدراسیون نامه هایی در تاریخ های گفته شده ارائه و پاسخی داده نشده است، بیان کرد: به تمامی نامه های فدراسیون پاسخ داده شده است.

مدیر تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان ابراز امیدواری کرد که این سه امتیاز بازگردد تا تیم شهرداری بتواند در مسابقات لیگ دسته دوم با قدرت کارش را آغاز کند.

منبع: ایسنا(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید