خبر فوری

آتش سوزی در هتل همای بندرعباس مهار شد

هرمزبان:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس گفت: حادثه آتش‌سوزی در هتل هما بندرعباس وسیع نبود و با تلاش نیروهای آتش‌‌نشانی این عملیات با موفقیت و بدون زخمی و خسارت جانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،فرجام دانش سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در هتل همای بندرعباس، اظهار کرد: این عملیات طبق روال عادی عملیات‌های اطفاء با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: این حریق در ساعت 19 و 10 دقیقه سه شنبه به مرکز 125 آتش‌نشانی بندرعباس اطلاع داده شد و خودروهای آتش‌نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن برای رسیدگی به حادثه مذکور، در محل حاضر شده و وارد عملیات شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این حادثه با اعزام خودروهای آتش‌نشانی به محل حریق و پس از بررسی و انجام عملیات نجات مسافران، در کمتر از یک ساعت، کنترل شد و اکنون این محل روال عادی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

دانش با بیان اینکه این حادثه چندان وسعت نداشته و در زمان کوتاهی عملیات اطفاء و امداد پایان یافته است، تصریح کرد: این آتش‌سوزی خسارات مالی زیادی به بار نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: عمل نکردن سیستم اطفاء حریق این هتل و علت اصلی آتش‌سوزی در دست بررسی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در ساختمان‌ها و خصوصا مکان‌های دارای سکنه زیاد مانند هتل‌ها و مجتمع‌های بزرگ، تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌سوزی رخ داده در هتل هما حجم بسیار کمی داشته است./پایگاه خبری هشت بندی/مهر

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید