خبر فوری

ساخت 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علیرضا ایرانپور شامگاه یکشنبه در مراسم تحویل منازل مددجویان تحت پوشش در روستای محروم چنک از توابع بخش مهران شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه پاسداران با همکاری کمیته امداد ساخت 500 واحد مسکونی را در استان هرمزگان متقبل شده است.

وی افزود: از این تعداد 70 باب در بندرلنگه، 35 باب در بستک، 40 باب درقشم، 30 باب در بندر خمیر و مابقی در شرق استان هرمزگان به‌زودی ساخته خواهد شد.

فرمانده مهندسی گروه خلیج فارس نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: در حال حاضر 100واحد مسکونی را در استان هرمزگان مشغول کارهستیم و 300 واحد مسکونی دیگر را با همکاری فرماندهی مهندسی صافات نیروی دریایی سپاه در دست اقدام است.

ایرانپور تصریح کرد: با راهنمایی و همکاری و تلاش فرماندهی منطقه پنجم دریایی سپاه و همکاری کمینه امداد به یاری خداوند توانستیم تعدادی از واحدهای دیگر را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی در پایان یادآور شد: تمام سعی خود را برآن داریم که از مجموع 70 واحد مسکونی اختصاص یافته به بندرلنگه 33 واحد در بخش مهران در هفته مقدس آماده تحویل می‌گردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید