خبر فوری

ویزیت رایگان 1200 نفر در بیمارستان صحرایی جغین رودان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،موسی رنجبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان جهت کمک به محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کم‌برخوردار، بیمارستان صحرایی دو روزه را در این مناطق برپا کرده است.

وی افزود: همچنین با اعزام پزشکان متخصص و عمومی در قالب تیم‌های تک‌تخصصی و تیم‌های عمومی به مناطق مختلف، مردم محرومی را که به‌راحتی به بیمارستان‌ها و پزشکان متخصص دسترسی ندارند به‌صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان عنوان کرد: این بیمارستان دومین بیمارستان صحرایی برپا شده در شهرستان رودان در سال 95 است و تا پایان سال در مناطق دیگر این شهرستان هم برپا خواهد شد.

رنجبری تصریح کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث محرمیت‌زدایی و کمک به محرومین است و در همه شهرستان‌های استان با درخواست ناحیه مقاومت بسیج آن شهرستان برپا خواهد شد و همچنین در این بیمارستان که در بخش جغین به مدت دو روز برپا شد تعداد یک‌هزار و 200 نفر از مردم شریف این بخش به‌صورت رایگان ویزیت شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همکاری فرماندهی محترم سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رودان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، بخشدار بخش جغین و تمامی کسانی که ما را در برپایی این بیمارستان یاری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید