خبر فوری

برگزاری مسابقات اسکیت سرعت پسران در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،الهام نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مسابقات اسکیت سرعت پسران به مناسبت دهه کرامت در دو رده سنی نونهال و نوجوان در بین 6 باشگاه الزهرا، حجاب، ولایت، پایگاه هوایی، برق «الف» و برق «ب» برگزار شد.

وی افزود: مربیان این مسابقات در باشگاه‌های الزهرا خانم مهرنوش مولوی و باشگاه حجاب ثریا شهسواری، باشگاه ولایت و پایگاه هوایی سمیرا شهسواری، باشگاه حجاب پریسا محمدی، باشگاه برق «الف» رضا نظری و باشگاه برق «ب» الهام نظری بودند.

نایب رئیس بانوان هیات اسکیت هرمزگان عنوان کرد: در ماده 200 متر و 400 متر متولدین 85، عرشیا اخلاقی‌فرد از پایگاه هوایی رتبه اول را کسب کرده است و به ترتیب محمد شهبازی از باشگاه حجاب و سجاد اسماعیلی از پایگاه هوایی دوم و سوم شدند و همچنین در ماده 300 متر و 500 متر متولدین 83 و 84 سبحان درویشی اول، رضا حسنی دوم و سینا سیستانی مقام سوم را از آن خود کرده‌اند.

نظری ادامه داد: در ماده 200 و 300 متر متولدین 86، امیرحسین فرج‌زاده از برق «الف» اول و محمد زرندی و ایلیا کیان‌مهر از باشگاه پایگاه هوایی دوم و سوم شدند و در ماده 100 متر متولدین 88 و 89، عرفان عزتی از پایگاه هوایی اول و ارشک بهمن‌نژاد از باشگاه الزهرا دوم و اهورا رحیمی از باشگاه برق «ب» مقام سوم را به‌دست آوردند.

نایب رئیس بانوان هیأت اسکیت هرمزگان اضافه کرد: در ماده 100 متر و 200 متر متولدین سال 1387 امیرحسین شیروانی مقام اول و ایلیا کاظمی دوم و امیرسام صادقی هر سه از پایگاه هوایی مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید