خبر فوری

تصویب طرح ایجاد منطقه آزاد جاسک در مجلس بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری استاندار هرمزگان به همراه چهار نفر از دیگر استانداران استان های دارای مناطق آزاد در کشور با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

استاندار هرمزگان در خصوص این دیدار بیان کرد: در این نشست موضوع تصویب طرح ایجاد منطقه آزاد جاسک در مجلس مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح توسعه سواحل مکران از طرح های مهمی است که توسط دولت تدبیر و امید مورد پیگیری قرار گرفته و در این راستا ضمن تصویب تاسیس سازمان توسعه سواحل مکران، ایجاد منطقه آزاد شهرستان جاسک نیز توسط دولت مصوب و لایحه آن به مجلس ارائه شده است.

جادری افزود: ایجاد منطقه آزاد جاسک نقش مهم و راهبردی در توسعه و پیشرفت این شهرستان و شرق هرمزگان دارد و در اجرای مناسب طرح توسعه سواحل مکران بسیار موثر است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت توسعه سواحل مکران و شهرستان جاسک بر پیگیری برای تصویب منطقه آزاد جاسک در مجلس تاکید کرد.

منبع: تابناک هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید