خبر فوری

تشییع پیکیر دو شهید غواص بر دوش مردم میناب

هرمزبان: پیکر مطهر دوتن از شهدای غواص با حضور مردم شهید پرور میناب تشیع و جهت خاکسپاری به بخش هشتبندی انتقال یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ردم ولایتمدار شهرستان میناب در میزبانی از  دوتن از شهدای غواص استقبال بی سابقه داشتند.

پیکر مطهر این شهیدان از ورودی شهرستان میناب  در روستای چاه اسماعیل با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد وبا گذر از   20 روستا در میناب عصر روز دوشنبه در مرکز این شهرستان ودر حضور با شکوه مردم ومسئولان وبسیجیان ونیروهای انتظامی تشیع شدند.

مردم شهید پرور میناب این دو شهید را از میدان استقلال ان شهر به سمت مسجد جامع همراهی کردند.

حضور این دو شهید غواص که در عملیات های کربلای 4 و والفجر 4 به شهادت رسیده بودند و استقبال باشکوه مردم از آنها نشان داد که مردم این منطقه همچنان پیرو راه شهیدان هستند و این راه را ادامه خواهند داد.

سرهنگ حبیب اله  سهرابی فرمانده سپاه شهرستان میناب در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت:شهدا بعدازگذشت بیش از  سی سال حضور خود به این جوانان درس آزادی و حفاظت از نظام و کشور دادند و حضور مسئولان هم که نشان از همکاری و همدلی بود بیانگر به فراموش نسپردن یاد این شهیدان است.

حجت الا اسلام والمسلمین علی رنجبر رئیس اداره بنیاد شهید وایثار گران نیز در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت:جنگ هشت ساله دفاع مقدس برای ما مظهر شجاعت و مقاوت و طبعیت از ولایت وفداکاری زنان و مردان کشورمان بود.

وی خطاب به احاد ملت ایران اسلامی گفت:شهدا وظیفه خود را انجام داده اند وبا خداوند متعال معامله کرده اند وبرای نجات اسلام و تقویت نهال انقلاب اسلامی شهید شده اند.

رنجبر افزود:امروز وظیفه حفظ دستاوردهای شهدا و تقویت ارزش ها است و باید در این را ثابت قدیم باشیم و کاری کنیم که در مقابل شهدا شرمنده نباشیم.

انتهای پیام

 منبع: تسنیم(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید