خبر فوری

جاسم جادری:شهادت می دهم که انتخابات در غرب هرمزگان هیچ مشکلی نداشت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،دکتر جاسم جادری در آئین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان بستک، ضمن ابراز تاسف از ابطال انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان، افزود: مردم غرب هرمزگان از جمله شهرستان بستک با شور و نشاط در دو مرحله از انتخابات مجلس حضور یافتند و نماینده ای که مورد تایید مراجع چهارگانه و نظارتی بود را انتخاب کردند اما خدا کسی که حق این مردم را ضایع کرد، نبخشد.

وی خاطرنشان کرد: در شرق و غرب استان هرمزگان برخی صندوق‌های انتخابات مجلس بازشماری شد اما حتی یک رای جا به جا نشده بود و انتخابات هیچ مشکلی نداشت و تاسف خود را از اینکه مردم غرب هرمزگان در این مقطع از داشتن کرسی و نماینده در مجلس محروم هستند، اعلام می کنم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امروز مردم همراهی بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف نظام دارند، اظهار کرد: با وجود اینکه حق مردم بستک در انتخابات مجلس ضایع شد اما حتی یک حرکت غیرقانونی انجام ندادند و ما نباید امید و اعتماد مردم را تبدیل به یاس کنیم.

با بیان اینکه سیاست دولت و نظام این است که همه اقوام و مذاهب احساس کنند در این نظام شریک هستند، عنوان کرد: فرماندار سابق بستک از بهترین و موفق ترین فرمانداران استان هرمزگان بود که از نیروهای اهل سنت استان هرمزگان است.

وی ادامه داد: فرماندار جدید این شهرستان نیز از نیروهای خدوم و پاکدستی است که 18 سال شهردار بوده و سابقه کار جهادی دارد و در شهر بندرخمیر منشا کارهای بسیار خوب عمرانی بوده است که امیدواریم چهره موفق دیگری از مدیریت خوب فرزندان اهل سنت هرمزگان باشد.

استاندار هرمزگان افزود: نیروهای خدوم از اهل سنت هرمزگان در مدیریت استان حضور دارند و این دولت همه گروه ها و احزاب را داخل یک خانواده می داند که تحت رهبری ولی امر مسلمین کار می کنند.

جادری با اشاره به برخی هجمه ها علیه دولت یازدهم و رئیس جمهوری، تصریح کرد: دکتر روحانی و دولت یازدهم کشور را از گرفتاری های قبلی در بحث اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی نجات داد و دعواهای داخلی در دولت تدبیر و امید مهار شد و در قوای سه گانه همه احساس می کنند باید آرامش کشور را حفظ کنند.

وی گفت: دعوای داخلی به سود دشمنان است و با حفظ آرامش نباید اجازه دهیم که فرصت ها از دست برود.

جادری افزود: مردم در غرب استان در راهسازی، مدرسه سازی و بیمارستان سازی مشارکت دارند و حتی به سد ساختن هم پرداخته اند که فرماندار جدید باید از امکانات مردمی استفاده کند.

وی با بیان اینکه هرمزگان مخزن نعمت است، عنوان کرد: افرادی که توانایی دارند در شهرستان بستک سرمایه گذاری کنند چون امنیت خوبی در این شهرستان برقرار و آرامش بر آن حاکم است و برنامه ما این است که از ظرفیت عظیم مردمی استفاده و مردم را وارد کار اقتصاد مقاومتی کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه دکتر روحانی در مقابل همه دنیا ایستاد تا همه حقانیت جمهوری اسلامی و حق هسته ای مردم ایران را بپذیرند و کشور ما از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل خارج شود، اظهار کرد: این رئیس جمهور شجاع و با شهامت مورد هجمه عده ای واقع شده اما ما به اعتماد مردم ایمان داریم و اگر مردم در صحنه باشند مشکلات حل می شود.

جادری با بیان اینکه توزیع بودجه و اعتبارات براساس شاخص های سازمان مدیریت انجام می شود، عنوان کرد: شاخص ها در این خصوص تعریف شده و بیشترین اعتبارات به مناطقی می رسد که شاخص های آنها پایین تر است.

در پایان این مراسم از زحمات میرمرسل ایزدی پور فرماندار سابق بستک قدردانی و عبدالله پرتابیان به عنوان فرماندار جدید شهرستان بستک معرفی شد.

منبع: تابناک هرمزگان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید