خبر فوری

تشییع پیکر 2 شهید غواص گمنام در هشت بندی میناب

هرمزبان:فرمانده سپاه شهرستان میناب گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر دو شهید غواص گمنام در شهر هشت بندی در شهرستان میناب تشییع می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ حبیب الله سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکیر دو شهید غواص گمنام خط شکن هشت سال دفاع مقدس با حضور مردم ولایت مدار هشت بندی تشیع و مورد خاکسپاری قرار می گیرند.

وی همچنین گفت: پیکر پاک این شهدا از میناب به سمت هشت بندی تشییع و این شهدا در مسیر حرکت به هشت بندی توسط مردم روستاهای جعفر آباد سرنی، چاه غربال، چاه شریف، انجیریک مورد استقبال قرار گرفتند.

وی بیان داشت: محل اصلی تشییع شهدا و اجتماع مردم مسجد جامع هشت بندی است و دو شهید غواص از محل مسجد جامع هشت بندی به سمت پارک شهرداری هشت بندی تشییع و پس از اقامه نماز به خاک سپرده خواهند شد.

وی در ادامه افزود: مراسم تشییع شهدا در هشت بندی با برنامه های متنوعی نظیر برپایی ایستگاههای صلواتی، بیان خاطرات عملیات های دفاع مقدس توسط همرزمان شهدا، سخنرانی، و مداحی مداحان همراه است.

وی حضور شهدای غواص در هشتبندی را از برکات خداوندی دانست و خاطرنشان کرد: این سعادتی است که نصیب مردم شهرستان میناب به خصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور هشتبندی شده است که با استقبال از این شهدا بتوانیم قلب خود را کمی آرام و یاد و خاطره آنها را در دل نگاه داریم.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید