خبر فوری

توضیح مهم بانک ملی درباره تغییرات خدمات اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، این بانک با هدف ارتقای کیفی و یکپارچه‌سازی خدمات اینترنتی به مشتریان و افزایش سطح امنیت در نقل و انتقال وجوه، از امروز دو تغییر در سرویس‌های اینترنتی خود اعمال کرده است که پیش از این نیز در دو مرحله، انجام این تغییرات را از طریق سایت خود اطلاع‌رسانی کرده بود.

بر این اساس، قبل از راه‌اندازی سامانه هوشمند و جدید اینترنتی این بانک (بام)، دو سرویس کارت به کارت و اعلام مانده حساب به صورت مستقیم از طریق لینکی در سایت بانک ملی ایران انجام می‌شد که با راه‌اندازی بام و قابلیت‌های ویژه آن بویژه سطح امنیتی بالا و استقبال قابل توجه مشتریان، لینک مذکور از تاریخ12مرداد ماه (امروز)، به سامانه اینترنتی بام این بانک منتقل شد.

بر این اساس در حال حاضر مشتریان محترم می‌توانند برای عملیات کارت به کارت و اعلام مانده حساب اینترنتی از دو سامانه اینترنتی سبا و بام بانک ملی ایران اقدام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید