خبر فوری

اولتیماتوم شهرداری بندرعباس به عرضه‌‌کنندگان قلیان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حسین رنجبر از پاکسازی دو بوستان ساحلی «ورزش» و «غدیر» بندرعباس از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد و بيان داشت: جمع‌آوری قلیان از سطح ساحل همواره با محوریت فرمانداری بندرعباس و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان از جمله مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و شهرداری در سال گذشته و همچنین امسال دنبال می‌شود.

وی افزود: جمع‌آوری و پاکسازی ساحل از قلیان و قلیان‌فروشان بزودی در دو بوستان ساحلی غدیر و ورزش با جدیت هر چه انجام می‌شود تا آن بتوانیم دو بوستان خالی از قلیان و با هوای سالم و پاک داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس همچنین در این زمینه همکاری شهروندان را نیز لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از شهروندان نیز یکی از تفریحات خود را قلیان کشیدن در ساحل قرار داده‌اند و اقدام به آوردن قلیان به همراه خود در ساحل مي كنند.

به گزارش خبرآنلاين، رنجبر با تاکید بر فرهنگسازی در این زمینه، بیان کرد: آمارها نشان‌دهنده خطرناک بودن و سمی بودن تنباکوهای میوه‌ای است و در این زمینه همواره هشدارهای لازم توسط دستگاه‌های متولی داده می‌شود.

وی گفت: امیدواریم شهروندان بیش از گذشته سلامتی خود را مدنظر قرار داده و از استفاده قلیان اجتناب کنند.

منبع: آفتاب نیوز

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید