خبر فوری

استقبال هزاران نفری از درب حرم امامین عسکرین (ع) در هشت بندی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،عصر امروز مراسم استقبال از درب حرم امامین عسکرین علیه السلام از جعفر آباد سرنی با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد و این استقبال در ادامه توسط مردم روستاهای چاه غربال ، چاه شریف ، انجیرک ، بندک ، توکهور ، مجتمع امام و هشت بندی دو تا بلوار ورودی شهر هشت بندی محل اجتماع هزاران نفری محبان اهل بیت ادامه یافت و عزاداران امام جعفر صادق علیه السلام درب حرم امامین عسکرین علیه السلام را تا محل کارگاه ساخت درب مورد استقبال و عطر افشانی بی نظیر خود قرار دادند.

مراسم امروز با صحنه های بی نظیری از حضور پدران و مادران مسن با وجود کهولت سن و بیماری ، مادران با فرزندان شیرده خود ، پدران و مادران ، حضور گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر همرا بود که با جلوه های بی نظیر از محبت به خاندان اهل بین نبوت همراه بود.

به دلیل ازدحام عظیم جمعیت درب حرم با تاخیر دو ساعته به محل قرگاه رسید و پس رسیدن جمعیت مقابل کارگاه مراسم سخنرانی توسط حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه در جمع استقبال کنندگان آغاز شد.
حجت الاسلام بارانی در این سخنرانی از حضور حماسی و ولایی مردم در استقبال از درب حرم امامین عسکرین علیه السلام تقدیر و تشکر نمود.

پایان این مراسم با مداحی حاج محمد رئوفی فرزند حضرت آیت‌الله رئوفی و مداح اهل همراه بود.

منبع: پایگاه خبری هشت بندی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید