خبر فوری

عصرامروز استقبال از پیکر پاک شهدای گمنام غواص در بندرعباس

هرمزبان:مردم شهید پرور بندرعباس عصر امروز از پیکرهای پاک 9 شهیدگمنام غواص استقبال می کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس در هرمزگان گفت : مراسم ویژه استقبال و تشییع از شهدای گمنام غواص در بندرعباس ساعت 17 امروز ، از میدان دفاع مقدس آغاز و مراسم وداع نیز از ساعت 18 از مقابل صداوسیمای مرکز خلیج فارس به سمت امامزاده سید مظفر(ع) برگزار می شود.

سردار سرخیلی افزود : پیکر پاک یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس، عصر فردا دوشنبه نوزدهم مرداد در شهرک مسکونی ولیعصرِ نیروی دریایی ارتش در بندرعباس به خاک سپرده می شود .

همچنین روز سه شنبه بیستم مرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو تن از شهدای گمنام در شهرستان میناب تشییع و در شهر هشتبندی میناب به خاک سپرده می شوند .

پیکر پاک دو تن دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در بستک در شهر جناح و دو شهید گمنام هم در جزیره لارک و دو شهید دیگر درجزیره هنگام شهرستان قشم روز سه شنبه بیستم مرداد به خاک سپرده می شوند .

پیکر این نه شهید گمنام غواص پس از جستجو در عملیات کربلای چهار در منطقه ی ام الرصاص شناسایی شده است./خبرگزاری صدا و سیما

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید