خبر فوری

محدوده آزاد معدنی به صورت برخط در ۲۱ استان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،اسداله کشاورز باحقیقت با اشاره به اتمام طرح ساماندهی محدوده های معدنی در ۱۱ استان کشور، گفت: با احتساب ۱۰ استانی که پیش از این در آن محدوده آزاد به صورت برخط اعلام می‌َشد، جمع استان‌های برخط کشور به ۲۱ رسید.

مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: استان‌های اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، گیلان، سمنان، همدان و گلستان، استان‌هایی هستند که از این پس محدوده آزاد آنها در زمان ارائه درخواست محدوده‌های اکتشافی، به صورت برخط به متقاضیان اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیش از این نیز اعلام محدوده آزاد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران، قم، اصفهان، مرکزی، خوزستان، هرمزگان و خراسان شمالی به صورت برخط به متقاضیان ارائه می‌شد، البته امسال اعلام محدوده آزاد در تمام استان‌ها به صورت برخط خواهد شد و امید است با اتمام ساماندهی مابقی استان‌ها حداکثر تا پایان مرداد این امر محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید