خبر فوری

حجت الاسلام ذوالقدر: بهترین راه نجات قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی ایجاد موج مردمی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر روزجمعه درراهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دراظهار داشت: مذاکرات فرمایشی غربی ها هیچ نتیجه ای برای مردم مظلوم فلسطین در پی نداشته و تنها راه دفاع از قدس شریف مقاومت این مردم است.
وی افزود : مردم شرق استان هرمزگان مبتنی بر منویات امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب به صورت خود جوش جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.
ذوالقدر بیان کرد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشانگر آگاهی و بصیرت عظیم مردمی است که به عنوان یک سرمایه ملی محسوب می شود ومردم بر اساس بصیرت و وظیفه شرعی خود در دفاع از مظلومان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند.
نماینده مردم شهرستانهای میناب ، رودان ، جاسک ، بشاگرد ، سیریک درمجلس شورای اسلامی افزود: مسلمانان، قدس شریف را به عنوان یکی از مبانی دینی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه شرعی خود می دانند.
ذوالقدرادامه داد: کشور فلسطین بیش از 60 سال است که در چنگال رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارد که امروزه وظیفه همه اندیشمندان و متفکران جهان است تا از مردم فلسطین حمایت کنند .
شهرستان میناب با چهار شهر و چهار بخش در 90 کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد .

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید