خبر فوری

ورود پیکر پاک 9 شهید غواص دوران دفاع مقدس به هرمزگان

هرمزبان:پیکر پاک 9 شهید غواص دوران دفاع مقدس روزشنبه 17 مردادماه پس از گذر از استان کرمان با استقبال مردمی در ابتدای جاده کهنوج – رودان وارد روستای آبنمای شهرستان رودان شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،پیکر پاک شهدای غواص عملیات کربلای چهار پس از عبور از 9 روستای رودان ، عصر امروز در میدان امام خمینی (ره) ، بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان روز شنبه با اشاره به ورود پیکر 9 شهید غواص دوران دفاع مقدس گفت: کاروان شهدا در روز یکشنبه 18 مرداد از رودان به سمت بندرعباس راهی می شود.

سجاد امیریان افزود: مراسم استقبال و تشییع از پیکر این شهدا در بندرعباس در ساعت 17 روز یکشنبه از میدان دفاع مقدس آغاز و شب وداع نیز از ساعت 18 از روبه روی صدا و سیما به سمت امامزاده سیدمظفر(ع) انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر این 9 شهید همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهرهای مختلف هرمزگان به خاک سپرده می شود.

پیکر پاک یکی از شهدای والامقام دفاع مقدس در شهرک مسکونی ولیعصر(عج) نیروی دریایی ارتش به خاک سپرده می شود .

دو تن از شهدای گمنام در شهرستان میناب تشییع و در هشتبندی به خاک سپرده می شوند .

دو تن دیگر از شهدا پس از تشییع در بخش جناح شهرستان بستک ، دو شهید گمنام هم در جزیره لارک و دو شهید دیگر درجزیره هنگام شهرستان قشم روز سه شنبه بیستم مرداد به خاک سپرده می شوند .
پیکر این شهدا پس از جستجو در منطقه ام الرصاص شناسایی شده اند./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید