خبر فوری

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در قشم اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حجت الاسلام احمد غلامی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قشم را پس از اقامه نماز جمعه اعلام کرد.
وی اضافه کرد: این راهپیمایی در جزیره هرمز نیز از ساعت 11 و در مسیر میدان بسیج تا مسجد ابوالفضل(ع) برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قشم خواستار حضور حداکثری تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی شد و گفت: بی شک مردم ولایتمدار و مومن شهرستان قشم امسال باشکوهتر و گسترده تر از سال های گذشته در این راهپیمایی حاضر می شوند.
حجت الاسلام غلامی این حضور حداکثری را نشانه استکبارستیزی ملت آزادی خواه ایران دانست و افزود: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی است.
آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی(ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده و فرصتی است تا مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
با وجود گذشت سه دهه از این نامگذاری تاریخی، نه فقط روز جهانی قدس از یادها نرفته است، بلکه هر سال با شکوه خاصی در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می شود.
مردم ولایتمدار اهل سنت و شیعه شهرستان قشم نیز همه ساله همگام با مردم سراسر ایران و جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید