خبر فوری

استاندار هرمزگان :مشارکت مردم در انجام امور لازمه موفقیت در هر دولتی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری یکشنبه در نشست با اعضای شورای علمی و کارگروه های تخصصی بنیاد نخبگان هرمزگان اظهار داشت: امروز تقویت بخش خصوصی و سرمایه گذاری یکی از برنامه های راهبردی دولت است.
جادری با بیان اینکه یکی از راهکارهای اقتصاد مقاومتی تلاش در راستای افزایش بهره وری و کاهش اسراف است، گفت: نخبگان می توانند با ارائه راهکارهای علمی و عملی در این زمینه به تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کمک کنند.
وی با تاکید بر اصلاح فرهنگ کار، بیان داشت: امروز کار به معنای این است که همه کارمند دولت باشند ، در حالی که باید فرهنگ کار به گونه ای تعریف شود که در کنار آن تولید ثروت وجود داشته باشد و تعریف راهکار این مقوله رسالت نخبگان است .
استاندار هرمزگان گفت: امیدوارم نخبگان برنامه های راهبردی برای استفاده از منابع انسانی و ایجاد بازار کار برای نیروهای جوان ارائه دهند و این راهکارها باید عملی و قابل اجرا در حد توان استان هرمزگان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید