خبر فوری

محمد رادمهر: اختصاص 25 میلیارد ریال از اعتبارات ماده 180 به پارسیان

هرمزبان:فرماندار پارسیان گفت: 25 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 180 برای توسعه این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمد رادمهر شنبه درحاشیه نشست توزیع اعتبارات شهرستانی ماده 180 در گفت وگو با ایرنا افزود: اعتبارات ماده 180 برای شهرستان های کمتر برخوردار و کمتر توسعه یافته پیش بینی شده است.


وی خاطرنشان کرد: شهرستان هایی که در شاخص های مختلف از میانگین کشوری ، وضعیت نامناسبی داشته باشند این اعتبارات به آن ها اختصاص یافته است که از کل اعتبارات استانی ماده 180 ، سهم پارسیان 1٫7 دهم درصد است.


فرماندار پارسیان اظهارکرد: امسال بیشترین اعتبارات این ماده در شهرستان به بخش های آموزش ، آب و طرح های هادی روستاها اختصاص یافته است که امید می رود با جذب این اعتبارات بخشی از محرومیت ها در این بخش ها کاهش پیدا کند.


رادمهر با تاکید بر پیگیری مدیران اجرایی برای تحقق اعتبارات مصوب افزود: سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب ، 57 درصد تخصیص یافت که امسال با شرایط ایجاد شده در کشور منتظر جذب اعتبار هستیم.


گفتنی است سهم استان هرمزگان از اعتبارات ماده 180 حدود یک هزار و 510 میلیارد ریال است که از این میزان حدود 25 میلیارد ریال به شهرستان پارسیان اختصاص داده شده است. /ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید