خبر فوری

ظرفیت‌های حوزه هنری برای انتقال ارزش‌های انقلاب به‌کارگیری می‌شود

هرمزبان: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به حساسیت مخاطبان عرصه فرهنگ و هنر گفت: ظرفیت‌های حوزه هنری برای انتقال ارزش‌های انقلاب به‌کارگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله زندوی در جمع خبرنگاران با اشاره به فلسفه تاسیس حوزه هنری اظهار داشت: وظیفه حوزه هنری انتقال ارزش‌های انقلاب در قالب هنر به مخاطبان است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی، وظیفه تبلیغ و فرهنگ‌سازی در جامعه را بر عهده دارند افزود: عدم تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی سبب کند شدن فعالیت‌ها می‌شود و کاری از پیش نمیرود از این رو همه باید با یک هدف واحد و در جهت حفظ و ترویج آرمان‌های نظام گام برداریم.

زندوی بیان داشت:با سرمایه‌گذاری بر روی نیروهای بومی البته با مدیریت صحیح می‌توان شاخص کار را معین و به کار ارزش بخشید.

وی همچنین به ارتباط سازمان تبلیغات اسلامی با حوزه هنری اشاره و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان اعتقادی به دوگانگی ندارد و هیچ‌وقت خود را از حوزه هنری جدا نمی‌داند چون معتقد است کارها و برنامه‌ها با تعامل و همدلی، سریع‌تر پیش می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به عملکرد حوزه هنری استان اذعان کرد: مستندسازی انقلاب کار بسیار ارزشمندی است و حوزه هنری استان قابلیت انجام این کار بزرگ و ارزشی را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین تأکید کرد: در استان هرمزگان باید نیروهایی که تحت پوشش حوزه هنری و ارشاد هستند تفاوت داشته باشد و نوع نگاه مردم نسبت به هنرمندان این حوزه باید متفاوت باشد.

وی شناسایی، غربالگری و تربیت نیروهای انقلابی و همچنین اصل و اساس قراردادن امر آموزش در حوزه هنری را از مهم‌ترین انتظارات اداره کل تبلیغات اسلامی از حوزه هنری عنوان کرد.

زندوی انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر را  به مخاطبان از مهم‌ترین فلسفه تأسیس حوزه هنری دانست و بر تربیت هنرمندان و کارگردانان انقلابی همچون شهید آوینی که یکی از دست پروردگان حوزه هنری است به عنوان مهم‌ترین وظیفه حوزه هنری تأکید کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید